Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Πώς βάζω υπογραφή και υδατογράφημα στις φωτογραφίες μου;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βάλουμε υπογραφή ή υδατογράφημα σε μία φωτογραφία, χρησιμοποιώντας το Photoshop. Ο πιο γρήγορος και πρακτικός, κατά τη γνώμη μου, τρόπος είναι ο εξής:
1. Δημιουργώ ένα νέο αρχείο, επιλέγω το εργαλείο κειμένου και γράφω το κείμενο που θέλω να έχει η υπογραφή μου
2. Από το μενού "Επεξεργασία" επιλέγω "Προσδιορισμός προκαθορισμένου πινέλου...". Δίνω στο πινέλο το όνομα που θέλω και πατάω "ΟΚ"
3. Τώρα είμαι έτοιμος. Ανοίγω τη φωτογραφία που θέλω και επιλέγω το εργαλείο πινέλου και από τον κατάλογο τον πινέλων επιλέγω το πινέλο που μόλις δημιούργησα.

4. Αφού επιλέξω το επιθυμητό χρώμα και μέγεθος υπογράφω στο σημείο που θέλω.

5. Για να δώσω τη μορφή υδατογραφήματος, επιλέγω λευκό χρώμα, ένα μεγάλο μέγεθος πινέλου και μειώνω την αδιαφάνεια του πινέλου.

Τέλος! Το σημαντικότερο είναι πως το πινέλο με την υπογραφή έχει αποθηκευτεί και μπορείτε πλέον να το χρησιμοποιείτε όπως όλα τα πινέλα.
ΥΓ. Να ευχαριστήσω το Χρήστο Ρούσση για την υπόδειξη αυτής της διαδικασίας.

Πηγή : http://photogr.gr/articles/photoprocessing/7-2010-02-28-13-12-47

4 σχόλια:

  1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ. Απόλυτα κατατοπιστικό. ΧΡ. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολυ ενημερωτικο.Αν θα εχω καποια δυσκολια θα ηθελα την βοηθεια σας.Σας ευχαριστω για την δημοσιευση,ναστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω εκ των προτερων.
    Θελω να κανω το watermark αλλα δεν μου βγαινει.Τι εννοω.Θελω το περιγραμμα , χωρις χρωμα μεσα.Οπως το εχετε στο τεσσερα η το πεντε.Το κοκκινο.Μπορειτε να με βοηθησετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν μου εχετε απαντησει ακομα.Να περιμενω η οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή